Friday 17 June 2016

Memberku sudah berubah

Assalamualaikum

Dah berlumut blog aku rupanya... aku dah lame tak update ... aku rasa macam aku malas nak menaip panjang2... hahaha...

baru2 ni... aku berbuka dengan students aku kat rumah.. ramai jugalah yang join.... maaflah.. gambar takde... tp yang menarik nya. adelah beberapa orang pelajar (boleh aku katakan sahabat la) sebab aku sangat rapat dengan diorang.. member perempuan tu name dy A dan yang lelaki tu K...

A ni perasan K tu dah berubah... tak macam dulu... dulu mereka sangat rapat... tapi sejak dua menjak, macam ade sangat perubahan... n aku pon rasa gak sebab dulu aku pon rapat dengan K tu... Si A tu cakap K dah berubah sejak ade cinggey (awek)... tapi setahu aku, K tu, masih takde awek... tapi maybe ade minat dengan seseorang... tapi sejauh mana usaha dan ikhtiar untuk mendapatkannya, masih aku tak tahu sebab dah lame gile tak lepak...

Aku kekdang rasa bersalah juga dengan si K sebab selalu kacau dia dengan pompuan yang admired dy tu... tp aku tak sangka pulak si K maybe terasa ati dengan aku... mmg dah banyak berubah... tapi aku rasa bukan kerana cinggey tu.. adakah sebab aku selalu bahan dia? maybe la kot

Yang si A ni pulak rasa tak puas hati sebab K sangat banyak berubah... ajak berbuka rumah pon, si K bagi alasan nak hantar orang.. aku pon rasa pelik sebab takkan nak hantar orang, sampai sanggup tak p berbuka kat umah si A... aku rasa mcam sangat janggal.. sebab dulu dy tak cam ni...

takpelah, aku rasa maybe dia nak kebebasan.. aku pernah tanya,.. kenapa ko macam ngelak dari si A.. dy ada wat salah ke.. si K tu cakap, dy bukan taknak lepak dengan si A... tapi dy ada banyak komitmen.. persatuan anak negeri dan jawatankuasa teman... pastu dy dok dengan dak2 umah dy... kdang2 si A ajak makan, dy dah makan... sejauh mana kebenarannya, aku tak sure...

aku mengharapkan hubungan mereka kembali seperti asal... aku cuba nak membantu.. tp ntahlah... tkot makin parah pulak..

sekian, terima kasih

8.37pm, 17/6/2016, Taman Haji Ali 2, Telong, Bachok, Kelantan

No comments:

Post a Comment